Part d.o.o.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne strani in trgovine Part d.o.o., Ljubljana, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Spletno stran in trgovino Part d.o.o. (v nadaljevanju »trgovina« ali »Part«) upravlja Alenka Peterc Remec, ki je ponudnik storitev (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino Part, obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@part.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani in trgovine Part d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in možnosti dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi, ki bo postopek vodila.

Ponudba artiklov

Cene so predstavljene kot Spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru plačila predračuna z nakazilom na TRR, plačila z eno od ponujenih plačilnih ali kreditnih kartic ali plačila po povzetju z odkupnino.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– bančno nakazilo po predračunu/ponudbi na transakcijski račun podjetja Part d.o.o. na:

o Hranilnica LON d.d., IBAN: SI56 6000 0000 0412 515 ali
o ABANKA VIPA d.d., IBAN: SI56 0510 0800 0019 004,

– po povzetju z odkupnino,
– s plačilnimi oz. kreditnimi karticami: VISA, KARANTA, MASTERCARD, MAESTRO, BA in


Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike trgovine. Uporabnik spletne trgovine postane z registracijo v Spletno trgovino Part. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub želji po pravilnosti vseh podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

– plačnik (podatki v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
– po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdeš na naslovni strani oglasnega sporočila

Kako uporabim promocijsko kodo?

Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v za to namenjen prostor tekom oddaje naročila.

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopu od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 01 5689 103 ali 041 692 136 ali preko e-maila: prodaja@part.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe. Podjetje vpišete v to namenjeno okence s pripisom matične in davčne številke. V primeru, da iskalnik podjetja ne najde ali je podatek o zavezanosti za DDV nepravilen, nas na to opozorite s komentarjem pri oddaji naročila in nam na info@part.si pošljete dokazilo. V naročilu in vašem profilu bomo tako naknadno uredili podatke za račun in vse prihodnje spletne nakupe na to podjetje.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Part z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Načini plačila za pravne osebe

Spletna trgovina Part pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

– bančno nakazilo po predračunu/ponudbi na transakcijski račun podjetja Part d.o.o. na

o Hranilnica LON d.d., IBAN: SI56 6000 0000 0412 515 ali
o ABANKA VIPA d.d., IBAN: SI56 0510 0800 0019 004,

– po povzetju z odkupnino,
– s plačilnimi oz. kreditnimi karticami: VISA, KARANTA, MASTERCARD, MAESTRO, BA in

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@part.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil se izvede kot dobropis, ki se ga izstavi kupcu ob njegovem oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe in hkratnem vračilu blaga.. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V Part-u omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim, kar nam sporočiš elektronsko na info@part.si. Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kombinacije

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva zamenjavo za drug artikel. Potrošnik lahko vrne ali zamenja enega ali več artiklov iz kompleta. Pri menjavi za drug artikel mora biti potrošnik pri iskanju alternative pozoren, da izbere artikel, ki ima enako ali višjo spletno ceno kot je spletna cena artikla, ki ga vrača v zamenjavo. Ob tem se prihranek in cena lahko spremenita. V primeru odstopa od pogodbe si Part pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega artikla večji od prihranka vrnjenega artikla, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki odstopa od pogodbe za artikle iz kompleta.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na Part vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovan material, slaba kakovost, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

S pregledom vrnjenih artiklov zagotavljamo njihovo dopolnitev ali zamenjavo.

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS Slovenije.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi podjetje Part. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Part, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Navedeni splošni pogoji veljajo v trenutku oddaje spletnega naročila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@part.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Varovanje podatkov

Osebnim podatkom naših uporabnikov posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Part je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja Part (www.part.si) zbira naslednje uporabnikove podatke:

– ime in priimek,
– naslov in kraj bivanja,
– naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
– kontaktno telefonsko številko,
– geslo v šifrirani obliki,
– ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu www.part.si.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko Part shrani tudi nekatere trajne piškotke. Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku Part shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eno uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Plačilo

Načini plačila

Spletna trgovina Part omogoča naslednje načine plačila:

– bančno nakazilo po predračunu/ponudbi na transakcijski račun podjetja Part d.o.o. na

o Hranilnica LON d.d., IBAN: SI56 6000 0000 0412 515 ali
o ABANKA VIPA d.d., IBAN: SI56 0510 0800 0019 004,

– po povzetju z odkupnino,
– s plačilnimi oz. kreditnimi karticami: VISA, KARANTA, MASTERCARD, MAESTRO, BA in

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Dostava

Blago, naročeno v Part-u, se odpošlje v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi in naročeno do 13.00 ure običajno še isti dan.

Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije ali paketna dostava GLS Slovenije.

Strošek dostave

Strošek dostave za celo Slovenijo in se razlikuje glede na težo paketa. Ponudnika dostave sta Pošta Slovenije in GLS Slovenije.

Strošek dostave je za POŠTO SLOVENIJE:

Poslovni paket PSCena v EUR z DDV
Do 2 kg4,37€
Nad 2 kg do 5 kg5,37€
Nad 5 kg do 10 kg6,53€
Nad 10 kg do 15 kg7,69€
Nad 15 kg do 20 kg8,85€
Nad 20 kg do 25 kg10,37€
Nad 25 kg do 30 kg11,81€
Nad 30 kg do 40 kg13,85€
Nad 40 kg do 50 kg16,17€
Storitev po povzetju0,74€
Pazljivejše ravnanje1,02€


Strošek dostave za GLS SLOVENIJE:

Poslovni paket GLSCena v EUR z DDV
Do 2 kg3,84€
Do 5 kg4,16€
Do 10 kg4,47€
Do 15 kg5,11€
Do 20 kg5,90€
Do 30 kg6,69€
Do 40 kg7,49€
Do 50 kg8,28€
Storitev po povzetju do višine 500€1,05€

Dostava kamorkoli

Naš partner, ki ga izberete v procesu oddaje naročila, pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodaš poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izbereš ustreznega.

Če te v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna) bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.

Če se odločiš za gotovinsko plačilo ob prevzemu je znesek za odkupnino enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi, z upoštevanimi storitvami dostavnih služb. Cene so v tabelah pri posameznih dostavnih službah.

Dobavni roki

Predviden rok dobave je izpisan ob posameznem artiklu.

O morebitnih daljših dobavnih rokih te bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da ti daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočiš in artikel bomo odstranili iz naročila ali na tvojo željo zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi izbrana dostavna služba, ki jo naročnik izbere tekom procesa oddaje naročila. To sta Pošta Slovenije ali GLS Slovenije. Za vse dodatne informacije nas pokliči 01 5689 103 ali 041 692 136 ali pošlji elektronsko pošto na info@part.si.

Pogosta vprašanja

Zakaj se moram registrirati?

Z registracijo v Part postaneš uporabnik in s tem veljajo zate Spletne cene. Kot registriran uporabnik lahko status svojih naročil in vračil kadarkoli preveriš v svojem profilu.

Kako se registriram?

Postopek registracije pričneš s klikom na ‘Prijava’ ali pa se registriraš kar med samim postopkom oddaje naročila. Pri registraciji vnesi e-poštni naslov, na katerega želiš prejeti povezavo za potrditev članstva in te kasneje tudi obveščamo o stanju naročila.

Zakaj ne morem sam spremeniti svojega e-naslova?

Spreminjanje e-poštnega naslova preko spletnega vmesnika v zavihku ‘Moj profil’ je onemogočeno iz varnostnih razlogov. Ob oddaji prvega spletnega naročila uporabnikom na e-naslov pošljemo povezavo za potrditev članstva, s čimer zagotovimo, da ta e-naslov zares obstaja.

Če želiš spremeniti e-naslov za prijavo in prejemanje naših obvestil, nam pošlji sporočilo na info@part.si, v katerem zapišeš svoj stari in novi e-naslov in spremembo bomo uredili v najkrajšem možnem času.

Kakšen je strošek dostave?

Strošek dostave za celo Slovenijo in se razlikuje glede na težo paketa. Ponudnika dostave sta Pošta Slovenije in GLS Slovenije.

Kdaj bom prejel naročeno blago?

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije ali GLS Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Kaj če me v času dostave ne bo doma?

Če v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, bo puščeno obvestilo o prispelem paketu. Če je bila izbrana Pošta Slovenije za dostavo paketa, potem te paket čaka na najbližji pošti. Če je bil izbran GLS Slovenije, je drugi poskus dostave naslednji delovni dan med 8.00 in 16.00 uro.

Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati provizijo?

Če se odločiš za gotovinsko plačilo ob prevzemu je znesek za odkupnino enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi, z upoštevanimi storitvami dostavnih služb. Cene so v tabelah pri posameznih dostavnih službah.

Na kateri naslov naj vrnem artikel?

Ob uveljavljanju reklamacije znotraj garancijskega roka boš popravljeno oziroma zamenjano blago prejel najhitreje, če zahtevek nasloviš neposredno na nas. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Part d.o.o., Dunajska cesta 111, 1000 Ljubljana. Zamenjavo artikla bomo poskušali urediti v najkrajšem možnem času.